בעידן של שינויים חינוכיים, עומסים רגשיים ושחיקת צוותים – לכידות אינה מותרות.
לכידות היא הבסיס לשימור מורים, לתחושת משמעות ולחיזוק התלמידים.
MRIO הוא כלי אבחוני-תרבותי שפועל עם מוסדות חינוך, ומספק מבט עומק על מה שמחבר או מרחיק בין אנשי הצוות.
וכשצוות מרגיש שייך – הכל אפשרי.
לפי סקר ,Randstad יותר מ80% מהעובדים (גם במערכת החינוך) מחפשים שייכות, לא רק שכר ותנאים
יותר מ-50% מהצוותים כיום הם בני דור הY וה-Z, הדורות שמבקשים קהילה ומשמעות
בבתי ספר – בהם העומס רגשי והמורכבות גבוהה – לכידות ציוותית מחזקת חוסן ועמידה ביעדים חינוכיים.
התכנית מיועדת למנהלים ולמנהלות, לצוותים מובילים ולמפקחים/ות שמעוניינים לחזק את הלכידות הפנימית של הצוות החינוכי – לא רק כאקלים עבודה בריא, אלא כבסיס קריטי לרווחת התלמידים והתלמידות ולביצועים חינוכיים משמעותיים.
הצטרפו גם אתם לתכנית הלכידות שכבר מיושמת בצוותי החינוך של בתי ספר בישראל.
בית ספר מרשת חינוך גדולה, בשיתוף פלג ייעוץ ארגוני, חברת הייעוץ המוסמכת ליישום MRIO במערכת החינוך, יצאו לתהליך מעמיק לחיזוק הלכידות בצוות המורים. המטרה: להפוך צוות מקצועי לקהילה מגובשת, מחוברת ובעלת השפעה
המתודולוגיה
6 חודשים של תהליך עומק שכלל אבחון, ניתוח והתערבות יישומית
ממצאים עלו עולים בקנה אחד עם מחקרים עולמיים (Gallup, MIT Sloan, Bain) שמצאו כי עובדים החשים שייכות לקבוצה מלוכדת מפגינים רמות גבוהות יותר של מחויבות, אפקטיביות, שיתוף פעולה – ושיפור מדיד בתפקוד הארגוני כולו.
קיבלתי הרבה כח, רעיונות, סבלנות, מחשבה והבנה שיש לי עם מי לחלוק
לקחתי מהמפגשים את היכולת להתבונן אחרת על התקשורת עם החברים לצוות, ההיכרות עם מודל הקרחון פתחה לי את הראש.
לחלק מאנשי הצוות יש רעיונות מדהימים ואני לא מפסיקה ללמוד מהם
לנסות להיות פחות שיפוטי בפורמלי ובבלתי פורמלי
לקחתי מהמפגשים את חשיבותה של תקשורת חיובית ומאפשרת
לקחתי מהמפגשים את המחשבה על האופן בו אני עומד מול התלמידים שלי
© 2025 כל הזכויות שמורות לMRIO